A Red Hot Chili Peppers énekese, Anthony Kiedis a Green Day nyomdokaiba lépett, és elindította saját kávémárkáját. A vállalat neve JOLENE, amely a „cup of joe” -amerikai szleng a kávéra – és a „lean latte” – alacsony zsírtartalmú latte – kifejezések kombinációja – ugyanakkor utalás Dolly Parton kultikus dalára is.

Kiedis a márkát régi jóbarátjával, Shane Powersszel hozta létre. A JOLENE kétféle dobozos kávét kínál majd: feketét, illetve „fehéret” – azaz zabtejjel készült lattét.
A JOLENE kizárólag női termelők alkotta perui szövetkezettől szerzi be az alapanyagait, célja pedig „ hogy kiváló minőségű kávét biztosítson, miközben közvetlenül támogatja azokat a nőket, akik saját vállalkozásukat működtetik és a közösségüket segítik” – olvasható a sajtóközleményben.
Kiedis és Powers partnerségi szerződést kötöttek a Live Nationnel is, amely egyszerre lesz a JOLENE befektetője és disztribútora. A cég a JOLENE kávékat saját fesztiváljai mellett, 40 más helyszínen is forgalmazza majd, illetve négyféle ikonikus koktél formájában is kínálni fogja.
Ahogyan a Billboard emlékeztet, a Live Nation már 2021-ben kötött hasonló megállapodást a Liquid Death nevű céggel. A JOLENE termékei online is megvásárolhatók lesznek – 12 doboz fekete kávé 33 dollárba, ugyanennyi latte pedig 36 dollárba kerül majd.
📷 John Shearer/Getty Images for FIREAID